kedd, január 8

Tehetetlenség

Túl az összes kognitív disszonancián, amit szombaton és vasárnap gyűjtöttem össze.
Későn fekszem, későn kelek, a délelőtt elúszik, mintha szabadságra mentem volna. Nem tudtam időben lemondani a hétfői vizsgát, tehát azonnal iv-zem. Nem tanulok, teljesen lényegtelen dolgokkal foglalkozom - ma másfél órát kísérleteztem a mikrofonnal és az énekhangommal, ami sajnos nagyon rettenetes visszahallgatva.
... can't you take away my pain, tell me can you, can't we close our eyes forever help me can you...
...how can be his sacrifice if you didn't lose anything...
És az eső esik. Én meg elvesztem az időt.
... and now you wonder why i'm asking you to go...
Nem keresek munkát, pedig kéne.
Fogalmam sincs, hogyan tudnám túlélésre kényszeríteni magamat.

És még csak nem is érdekel ez az egész. Csak egy kísérlet arra, h tudom-e még rosszul érezni magamat, vagy visszazuhanok a kómába.
Ó, nem igazán.

Szóval korrózióálló acélok hegesztése.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tefigy. profession.hu. most viccen kívül. több normális hely hívott onnan. (és én egy helyre sem adtam le... csak ott reg, azt csá. let THEM work for you, hm? ha már kómázunk.)

:ValamiÜgyetlenHug: ...csak, hogy tudd, hogy van bőröd. a kómában eltompul.

Névtelen írta...

Ja, tessék próbálkozni a netes -nem kráni- fejvadászokkal, az első két munkahelyem nekem is onnan lett. Meg az önéletrajzodat is spammelni. Szó szerint.