szerda, június 17

igényem van másik blogdizájnra. meg persze arra is, hogy kész legyen a diplomám.

az idő hiányzik nekem, de az nagyon. egyszerűen nem tudok mindent belezsúfolni a nap 24 órájába, a 9 óra alvást, a 8 óra munkát utazással együtt, a diplomatervezést, a tánc- és főnixpróbákat, az rpg-t (mesélés plusz játék), a rendi program kitalálását és egyéb tábori előkészületeket, a rendrakást és takarítást, ... ööö. És akkor még nem beszéltem az erkélyen ücsörgésről, beszélgetésről, esőszagolásról, olvasásról, írásról, rajzolgatásról és sétálásról.
mondjuk legalább semmilyen hülye elvi szempont szerint nem válogatok, úgy random van megfelezve a lista :D
--

táborra kíváncsi vagyok, rég voltam csapatban. és most meg vagyok, és szándékozom normál csapattagként viszonyulni a dolgokhoz - végre nem kell visszavonultan kivárni a csapattagok ötleteit, hanem aktívan lehet kitalálni és megvalósítani, versengeni és konspirálni más csapatokkal. Egyszer majd talán mezei táborozó is lennék.

1 megjegyzés:

Adam írta...

ja, hogy ebbe tenyereltem bele? :-)