csütörtök, június 4

Izék az űrből

Tegnap azt álmodtam, egy Űrhajó kapitánya lettem, a legényság meg Emtétések és Főnikszesek, bár konkrétan csak Mr. Sarcasticra emlékszem, h vállal valami tisztséget, a többiekre nem. És arra, hogy van pár hónapunk megtanulni mindent, amivel majd visszaverjük a gonosz izék támadását.
Ma Indiában voltam, az indiai útszakasz és az európai között mászkáltam, és egy Preacher jellegű alakkal akartuk megnézni a várost, egy magyar kocsmából indulva, ahol azért megittam egy felest, mert... csak.

Tegnap megnéztük a Firefly utsó részét, már csak a film van hátra, és ki vagyok akadva, h pont kezdett igazán jó lenni a sorozat, erre abbahagyják. Pedig. pedig olyan jó konfliktusok kezdtek kibontakozni, ó, jajj. Valami mást kell nézni.

Hajam még mindig. Lilás-bordós-vöröses. Tetszik.

Volt még kedden kopaszénekesnő próba, most megint kaptunk valami instrukciót, a szöveget képtelen vagyok megtanulni, bár igyekszem, és még mindig nagyon lelombozó, hogy csak egy párjelenetem van. És utána annyi. És kevés nelkem a próba, ezt nem lehet otthon tanulni a szöveget fel-felmondva és átgondolva, az csak 30%, kell a mozgás és partner és legalább ugyanennyire a visszajelzés. (Jé, azt is álmodtam, hogy kiderült, kik jutnak be a társulatba, és mindenki döbbenetére, csak StGeorge lett kiválasztva, pedig még a Boszorkány is esélyes volt.)

Tegnap meg táncoltunk, nincs akkora izomlázam, mint számítottam rá. Jó lenne ezt rendszeresen művelni, de egyelőre se pénzem, se időm nincs rá, szal marad a néha. Engem is kezd nyomasztani az abszolút amatőrizmusom.

2 megjegyzés:

Thilanna írta...

hát az tényleg mindenki döbbenetére lenne.

én még múlthéten álmodtam azt, hogy tanárúr azt mondta nekünk h. mindenki átment másodévbe, aztán rájöttem h. ez még nem történt meg... :-/ nem kicsit vagyunk bepánikolva, hogy ki mehet tovább. :D

Nialan írta...

Igen, a Firefly mindenkiből ezt a kiakadást hozza ki. Legalábbis, akiről tudok, mindenki. :)

De még jó, h azért lehet szerepjáccani. :)