péntek, június 5

Nohát, dartonitát se játszottam még. Sőt, mi több, sztem még nem volt pap karakterem. Izgalmasságok elébe nézünk, ha a fantasyt is a wod féle realitásban próbáljuk majd játszani :D Rég játszottam fantasyt, ebből is látszik.
--
közben meg nézegetem, kire is kéne szavaznom az ep-n. Most épp két jelöltnél tartok. Mindkettőnek megvan a maga bája.
--
közben eszembe jutott: a múltkori beckettben volt az első olyan, h előadáson azon gondolkodtam, engedjem-e a könnyeimet végigcsorogni az arcomon, avagy sem, aztán úgy döntöttem, sem.
--
és tényleg naccsalád. az meg külön vicces, h a szalonban lakom, éltem én már nagyszobában :D
ha nem üldözne páni félelem a diplomamunka miatt, egészen boldog lennék. Ja, meg ha nem tartanék attól, h nem lesz ősztől munkám :S

Nincsenek megjegyzések: