hétfő, június 29

Ó, szoros időbeosztás kell.
És a mi lenne ha a munkaidőt nem számítanám még véletlenül sem időnek. Mert az csak véletlenül lehet az - ha úgy adódik. Kell valami zenmeditatív időszelet, mert sűrű lett az idő a tábor és a diplomamunka miatt. Ami ugye mindjárt kész...
Munka után tánc, utána diplomamunka, utána táboros cuccok. Ha leírom, hátha tartom.

A hétvége tanulságos volt. Volt egy lájv. Balra Gertrúd, aki voltam, Sárkányfej, elvben übertápos misztikus fej a Felső Királyság triumvirátusából. Furán néztem sokat, halkan és mély hangon beszéltem és mezítláb mászkáltam. Állítólag ijesztő voltam, juhú. Volt ott pánikolós megbeszélés arrólm h kiderülnek a susmusok, volt"ohmájgádvigonadáj" eszmecsere az érkező igaztündérekről, meg ilyesmik. De egészen simán minden megoldódott, áldozatot sem kellett hozni, meg semmi, úgyhogy a Sárkány mérlege pozitív lett, még úgy is, h csak kiderült a szerződés.

Hm, és eldöntöttem, fekete lesz a hajam, mihelyt kijött belőle ez a nemtomilyen szín, ami most van.
Tulajdonképpen szeretek reggel utazni egyik helyről a másikra, telített lesz tőle az élet. A táborépítés éérdekes volt utána, de lassan valami kezd épülni, csak ne legyen nagyon nyomasztó. Ó, ó, ó.