szerda, szeptember 2

átengedtek. nem érzem tőle jól magam.

6 megjegyzés:

tünc írta...

Megvan a diplomád, ott lesz a kezedben. rendesen megdolgoztál érte. a bizottság meg le van szarva.

zs.gothpunk írta...

Nem érdemlik meg a rosszkedvedet, ezt vésd jó mélyen a szemöldökfába. Láttam, hogy mennyit dolgoztál a szakdolgozaton, hallottam az ötletedet, ahogy beszéltél róla. Jobbat érdemeltél volna annál, még ha nem is jelest (feltéve, hogy voltak olyan elvárásaik, amiket mondjuk én, gyarló pszichológusként nem ismerhetek). Azt meg sose felejtsd, hogy magadnak tanultál, nem a vizsgának, vagy a bizottságnak. :közhelygépágyúval tüzel:

Thilanna írta...

fő hogy szabad vagy :-)

Ördögasszony írta...

Halleluja, ügyes vagy! :)

Gandalf írta...

Gratula! Ne is figyelj rájuk, a lényeg a papír!

Insane.kismanO írta...

Én büszke vagyok rád, tisztelem a munkádat és az energiát amit belefektettél. Sajnálom, hogy nem kaptad meg a megfelelő instrukciókat és támogatást, hogy olyat alkothass ami jobb értékelést kap. Nem kis teljesítmény volt, én feladtam volna hamarabb. Szerintem ;)