hétfő, szeptember 28

Közben eltelt a hétvége, a bemutató - még izomlázam van valamennyi, és örömöm, h ma este nincs próba. Még munkám is volt reggel, de egy ideje megint semmi, és megint nyomaszt.
Ma este meg kell tanulnom a kopaszénekesnő szövegét, annyira, h nagyon. A tegnapi próbát én nem neveztem volna katasztrofálisnak, egyszerűen egy első lejárásnak, hisz egyik szereposztás se volt még végig az egész darabon. Kifejezetten érdekes dolgokra jöttem ár a jelenetben, miről is szól ez a darab... jelenlegi verziójában.

Aztán kilátogattunk a Peremre, játszottunk farkasost, láttunk Batmanes játékot, és emberi időben aludtam.

3 megjegyzés:

Gábor írta...

Szerintem a hétvégi próbán találtunk egy csomó jó, új, apró játékot,
amit aztán keddre el is vesztettünk,
mert a tanárurak nemigen vették észre az apróságokat.

És hétvégén megláttuk egymást,
én is kaptam választ a tekinteteimre, játékaimra,
kedden pedig mindenki maga elé beszélt.
Ezért voltam talán a legszomorúbb.

gothposeur írta...

Kedden nem volt ott minden szereplő - és egyáltalán nem volt senki sem bemelegítve este, amikor eleve fáradtak már az emberek.
Sajnos én hatraérkezem, ergo bemelegíteni nincsen időm - de akik korábban ottvannak, azok igazán tehetnék dohányzás helyett.

Gábor írta...

Igen, pont ez volt a baj. De eszembe jutott egy mód, hogy meghegesszük a rendszert: küldtem ímélt! :)