hétfő, szeptember 14

Szóval új hely. Már kérnem kellett feladatot, mert nem nagyon van még a Főnök hiányában. De egyelőre az sincs, így netezek, tanulgatok excelles izéket, meg mesét tervezek. Majd kiderül, mennyire leszek elhavazva, jelenleg egyáltalán nem.

A hétvége roppant sűrű volt, meséltem királylányosat Szozsinak, bemeséltem Rouenbe GP-t, és folytattam Rouent a népeknek, Angwen mesélt nekem sajátot, emellett főztem levest, voltam beszédtechnikán, kiválogattuk fotózáshoz a ruhaszetteket, aztán nem mentünk fotózni, inkább a játék és a kaja.

Még mindig nem ártana készülni mesélésekre, nem mindig úszom meg ilyen könnyen. Viszont Inszéjn tökéletes mesélősegéd, rendkívüli kreativitással tud mesét kitalálni, szóval bármikor ajánlom keretjáték-teambe, meg hasonló helyekbe ^^ (juteszembe, jó lenne táborban végre csinálni valami összeszedettet, nem úgy, mint idén, meg szeretnék én sokmindent, csak egyelőre semmi időm nincsen.)

ősz van, ősz van.

Nincsenek megjegyzések: