hétfő, szeptember 7

az ősznek is van egy jellegzetes illat és színkombinációja, aminek a megjelenésétől egyértelműen ősz van. Ma már eltéveszthetetlen volt reggel a hűvös kezdés, a lebarnult fa az udvaron, meg az, hogy, bár nem suliba megyek, akár mehetnék is, annyi energiával töltődik meg ilyenkor a levegő. Mintha az elfáradó természet átadná az életerejét. Vagy valami hasonlóan pátoszos izé.

Tegnap jöttek emberek, és elvitték a Dolgokat - többek között a netet is, szal egyelőre csak munkából látom a hálót. Mondjuk engem ez nem is zavar, hiszen hétköznap reggel és este vagyok otthon, lévén (majdnem) minden hétköznap este próba.

Hétvégén kipróbáltam számítógépes játékokat, hamár szabad (hamár lediplomáztam), de siralmas eredménnyel. Nekem ritkán terveznek játékot - vagy megnőttek az igényeim. Pl. belenéztem a San Andreasba, de a biciklin egyensúlyózás elvette a maradék kedvemet is. Aztán a Sims2-be - itt legalább lehetett öltöztetni, de egyrészt kevés opció volt, másrészt házat berendezni már nem volt kedvem, és több karakter életét sem belevinni a banalitásba. A Spellforce-ot ott untam meg végleg, amikor neki kellett állni fát gyűjteni és házat építeni - akkor legyen stratégia, és ne kelljen bénázni a nézetekkel és a haladással. És ne higgyem azt, h rpg.
A Gothic 3on meg össznépileg röhögtünk, e,mrt egyrészt nem bírta Inszéjn gépe rendesen, másrészt az elejtett kardot csata közben megtalálni, majd előkapni a hátizsákból móka és kacagás. És amikor egy farkas legyőzi hősünket, az is.

Nincsenek megjegyzések: