hétfő, február 20

amúgy tele volt játékkal a hétvége, pénteki lázban fiatal zsenit játszottam, jókat dobtam, aztán túladagoltam a koffeint az alváshoz. Az SzVR mese gondolkodós-kémesnek ígérkezik, ehhez fel kell nőnöm, mert nem lesz hatékony, ha a szokásos drámázást hozom. Alapvetően szeretek gondolkodni, szal érdekesnek saccolom.
Szombaton folytatódott az Orleans-i Saga, Janie kalandjait a szokásos helyen lehet olvasni. Inszéjn mesélési stílusa több embernél is működik. Asszem visszakapja azt az agyalás-mennyiséget a mostani játékosaitól, amit nekem szoktak nyújtani :muhaha:
Vasárnap meg Rouen, hőseink töretlenül próbálnak kezdeni valamit a várossal. Rájöttem, hogy Vérlepke nagyon hasonló stílusban játszik, mint én. Nekem már több az önbizalmam, meg a tapasztalatom, de ennyi.
Ezek a dolgok jók voltak ám. Meg főzni is jó volt, meg beszélgetni.

Úgyhogy most várom az írórendi összeülést, még akkor is, ha csak dumálni fogunk, mert ez a nihil nem jó.

Nincsenek megjegyzések: