péntek, július 6

12:12

Eddig elégedett vagyok a mai napommal, vettem csapot a konyhába - persze a mosdócsapba már nem gondoltam bele, de azt ,ég lehet, h nem kell cserélni. Remélem. Felhívtam a szerelőt, és kiderült, h már pontatlan információk jutottak el hozzám a kiszállási díjjal kapcsolatban, mert felháborodottan tagadta, hogy bárkivel is beszélt meg volna díjakat. Ez fura, nem hsizem, h Estel csak úgy kitalálta volna. Na mindegy, majd mosolygok, és max csak a konyhai csapot csináltatom meg, ha úgy adódik. Azért ez maraha sok pénz így egyszerre.
Felszereltem a zuhanytartót (csavar becsavarása nagy képesség), és most legszívesebben fúrnék fel polcokat meg tartókat, de szerencsére nincs hozzá fúró.

Táborral is sikerült foglalkoznom, jó lenne még nem ilyen dögmelegben idő rá, meg úgy általában, sajnálom kicsit a hétvégét, hogy így el fog szállni, de ezért is jó a mai szabi.

Ja, szereztem földigérő fekete szoknyát, végre van ez is, mert eddig minden jelmezemhez kölcsönöznöm kellett. És Normális időben határozottan kényelmes.

Tegnao este beszélgettünk Doktorwho-ról, meg írásról többek között, és ez azért nem jó, mert már napközben, a sorozatot nézve is alig lekűzdhető vágy ébredt bennem az írásra, és ezen az este se segített. Aztán fé12kor megpróbálta, írni, de asszem ez csak arra jó taktika, h tényleg ráveszem magamat arra, h feladjam. Nah.

12:12

Nincsenek megjegyzések: