csütörtök, július 5

Vázlatok

Napok óta alig alszom, de legalábbis nem elég pihentetően, köszönhetően a kánikulának. Pedig tegnap enyhébb volt este az idő, kivéve éjszaka, mert mér nem. A reggelem jól indult, a melltartóm pántján azt olvastam, hogy conspiracy, a fürdőszobában csipogó hang jött valahonnan, mint egy rendes horrorfilmben a szőke, úgy nem reagáltam rá semmit, pedig ilyenkor már felle pattogok a székben, hogy bazdmeg, hát nem halld, hogy meg fogsz halni? De nem haltam meg asszem, mert blogolok.

Elkezdtem csinálni a Szívforgács honlapját, a váz már megvan, meg úgy általában ahogy kinéz, most jön a szöszölés, meg a formok, meg ezek a dolgok, amikről még nem tudom, hogy mennyi meg hogy kell, de idővel összerakom. Eszembe se jutott, hogy nem egyedül kell megcsinálnom, ez így tényleg jó lesz, ha Gyuri összerakja a php-t belőle. Persze elfelejtettem visszatölteni a drive-ra, szal most okosan kell dolgoznom a friss nélkül :D

Tegnap este összeraktam a hegedűket, egyrészt felraktam a D-húrt a rendes hegedűre, ijesztően jobb hangja van, mint a pirosnak, asszem, ha tényleg elkezdünk koncertezni, emg zenélni a Szívforgáccsal, akkor nem csak effekteket kell vennem, hanem egy jobb hegedűt is. Aztán pótoltam a piros egyik finomhangolóján az eltört csavart, lehet hangolni, aztán gyakoroltam a hétvégi Sturmast-ra, bár tudnám, hogy miket játszunk, és nekem azokban mit kell. Szőke ugyan azt mondta, hogy ugyanazokat, mint a múltkor, de már akkor se tudtam, mik lesznek, csak aznap délután a próbán gyorsan. Remélem, lesz próba. Tudom, hogy Julcsinak még eég magabiztosan nyilatkoztam, de azért már elkezdett zavarni a tény, hogy megint külföldiában lépünk fel, minimális gyakorlás után.

De legalább holnap szabadságon vagyok, mert azt hittem, akkor indulunk, közben nem, de ez így jobb, aludhatok végre.


Nincsenek megjegyzések: