hétfő, július 9

Koncert

Amúgymeg voltam Brno-ban fesztiválon, oda hat óra, meg vissza is, szerencsére légkondis autóban. A társaság roppant szórakoztató volt, egy gót-hippi páros, meg a Szőkéék, mélyfilozófiai-politikai beszélgetésekben, amikhez hozzászólni nem tudtam, mert a felét nem hallottam annak, amit mondtak.
A helyszín egy kastély volt, pont jó, fesztivál második napja, még jobb, megtapsoltak minket, sokan voltak. Mondjuk legalább egy teljes próba jót tett volna, mert akkor kitapasztalom, hogy kihez kell és kihez nem szabad igazodnom, mert a mögöttem doboló sráchoz például nem lett volna szabad, ő mást játszott, mint az alap. Asszem mérsékelten lehettem hamis, és olyankor inkább halk is, ami kevéssé zavart. a lesz videó, akkor majd meglátom.

Tényleg, pénteken újrafestettem pirosra a hajamat, az a hajfesték egész élénkké tette. Így azért jobb. És olcsóbb is, mint a fodrász. A fürdőszoba is hajfestékesebb lett, mint kéne, de majd lassan eltűntetem mindenhonnan.

Nincsenek megjegyzések: