kedd, szeptember 11

kanyar

aza baj az új háttérképpel a céges gépen, hogy leragadok rajta percekig. most tea. nem kávé. ijesztő volt éjszaka, hogy nem bírtam elaliudni, talán az este hétkor megivott kávé és a gyümölcsös sör szencségtelen kombinációja okozta? Ez egyezik nagyjából a szombattal, amikor hasonló módon nem sikerült aludnom.
Ma nyilván fogok tudni (nyilván, persze, ilyenkor szoktam órákig forgolódni dühöngve, hogy nem kellett volna ezt mondanom), de a holnap akkor megint a másnap, akkor mivan.

Ma végre megint megyek énekórára, (önmegvalósítás, bmeg), az jó lesz, mondom magamnak, legalább nem kell új dalt vinnem, mert a régiek is kihívást jelentenek kihagyás után.
Az álmosság mellékhatásakéntmár-már agresszívan asszertívnak érzem magamat, mert egyszerűen nem jut energiám arra, h elgondolkodjak a mások érzésein. IT-t egyre többször szólom meg, hogy igazán visszajelezhetnének, ha valami nem stimmel, emrt akkor talán tudok segíteni, különösebb problémázás nélkül beszélek ügyintézőkkel hülyeségeket, ez mondjuk nem asszertivitás, de vicces, amikor beszédülök a mobilboltba, hogy lehet, hogy vennék telefont előfizetéssel, aztán kihozzuk azt a konstrukciót, amit neten már kinéztem, a csaj papírról nézi, nem tudja fejből, pedig én ennyi nézegetés után már gyorsabban ajánlanék másnak készüléket, namindegy, aztán persze kiderül, h dupla igazolvány kell, én egyet se tudok prezentálni, ezúton megúsztam a mobilvásárlást.

Az ősztől megint nagyok az elvárásaim, de nembaj, kezdem magam jól érezni, ilyenkor szokott olyasmi történni, hogy mondjuk összejövök valakivel, és elfelejtem ezt a szabadságot, amit most érzek (cserébe jó esetben szerelmes leszek), vagy szimplán csak elmúlik az életnek az a szakasza, ami nullponton felül van, jól jönne már a kiegyensúlyozódás vagy mi, ugye nem akkor éltem meg életemnek az igazán jó részét, amire már nem is emlékszem?

Szóval a félelem, az lesz most az útjelző, akkor el kéne mennem fogorvoshoz pl., meg emberekkel találkozni és beszélgetni és kib sokat telefonálni ugye. Ja, megaz A verzió, pontot kell tennem a végére mostmár így évek után, mert nem aktuális ugyan, de idegesítő még mindig ott van, és észreveszem a lehetne-máshogy-ist, és olyankor azért eszembe jut, hogy volt egy szűk ablak - bár nem, jobban belegondolva, én azt nem vettem annak. Írnom kéne. Ezt az összes gondolatom margójára vésem, olyan szinten nyomaszt néha, hogy nem történik, és az a hang ittem-nem-nem, nincs itt, nem mondom, engem kommentált éjszaka, a félálomban lebegve, egyszerre főszerepelni és íarni a filmet-darabot-regényt, mennyire egyszerűbb egyszerre az egyiket.
Őszi aranyba olvadnak a gondolataim, feltekerdnek a felhőkkel, néha a képek napként az agyamba égnek és a lenyomatuk ott marad és előhívják önmagukat, megint emlékszem. És ilyenkor tudom, hogy enélkül nincsen értelme a létezésnek.

3 megjegyzés:

Dreamer írta...

Az egyensúly a gyengéknek való. Abból csak középszerű szürkeség lehet. aki a perem szélén táncol, az képes egyedülállót alkotni :).

Ha meg szerelmes leszel, akkor ugyan mond meg, hogy fogsz borongósat, depiset blogolni? :D

RatzkhaBálint írta...

Az egyensúly stabilitást jelent. A stabilitás pedig ellenálló képességet, terhelhetőséget. Magas stabilitási fokkal az ember éppen hogy nagy teljesítményre képes. Az egyensúly értelem szerűen nem akkor van meg, amikor fejvesztve keresed: olyankor nagyon nehéz másra figyelned, és inkább sérülékeny, de legalábbis indiszponált vagy.
Az egyensúly ott van, amikor minden a helyén van az életedben, és sosem érzed, hogy most épp sokkal szívesebben lennél máshol, mással és tennél valami egészen mást. Amikor tudod, hogy mi felé haladsz, és elégedett vagy.

gothposeur írta...

Ratz: nem az egyensúlyi állapotra írtam a kiegyensúlyozódást, hanem arra, hogy vki azt mondta, kb ugyanannyi jó és rossz történik egy emberrel (nyilván nem így van, de egynek jó), és ezért szeretném a jót akkormár :D

Az egyensúly nem érdekel, pont az általad leírt dolgok miatt is.