péntek, szeptember 14

rant

Van az őszi esőnek az a rohadtlevél illata, amit a mosdóban kevernek a gyöngyvirágszagosítóval, na, arról pont eszembe jutottak a mindenkori kopott-zöld barokk faragványok, amiket benőtt a fű és a borostyán és nedves félhomály, koszos ablaküveg mögött (gótikus csendélet, ach), és ez a dolog kísért engem, pedig így egyben nem láttam még. Vagy nem emlékszem rá. Néha beülnék a közepébe és nézném, és raktároznám el a pillanatot, mert valamit jelent, csak nem tudom, hogy mit.
Ez pl. olyan dolog amiről írnék én mindenfélét, de, mint az összes többivel, ezzel is az a helyzet, hogy oké, megvan a kép, tessék, de mi történik?
Mittomén, a western kocsmában ül a seriffhelyettes és figyeli az ideges párt az asztalnál (testvérek vagy szeretők vajon, ó, ez csak shakespear-i két lány, az egyik férfinak öltözött), körben a zene-füst, vadnyugati nyugalom, miegymás, kint ördögszekerek, és... és? Kire várnak? Mi közük van a paphoz, aki megölte a seriffet, és berobbantotta a barlangot? És miafaszért nem tudok leülni és elkezdeni megírni, hátha kiderül? Hátha legalább engem érdekelni fog?
Nyilván félek attól, hogy szar lesz, hogy nem fog tetszeni senkinek azoknak, akiknek kellene (és lássuk be, erre komoly az esély). Nem akarom pazarolni az időmet - ja, persze, mert amúgy mit csinálok? Van pár külvilágra ható pontja a cselekvési mezőmnek (munkahely, mtt-s melók), annak elégnek kellene lennie, a többit akárhogy is felhasználhatnám. Nem? Jó lenne megtanulnom külső motiváció nélkül működni, mert abból iszonyat ritkán kapok.
Mások ezt hogy csinálják?

Alternatívaként esetlegeljátszom azt, hogy van külső megerősítés, és szépen felépíteke gy olyan világot,a minek van értelme az én szempontomból is. Mivel úgyis a saját magam felépített világban élek, ez nem is lenne minőségi változás, pusztán a részletekről van szó, nem? Ha következetes akarok lenni a világképemhez, akkor sajnos de.

Egészen másvonalon nem is írtam, hogy az énekóra megint pont jókor jött, állítólag olyan, mintha nem hagytam volna ki két hónapot, a fejlődés az ugyanolyan szintű, mintha múlt héten lettem volna órán. Cserébe tegnap képtelen voltam normális énekhangot produkálni próbán, meg az effektet se kapcsoltam be, mindegy, csonka próba volt úgyis.

Csak ne maradjon abba az eső.

2 megjegyzés:

Dreamer írta...

Írj, olvasom.

Amúgy a video (mérete) nem nagyon szereti a templated:)

gothposeur írta...

igen. lassan új dizájn kell a blognak :D

oké, köszi, amúgymeg folytassuk az írórendet ám.