csütörtök, szeptember 13

Miután már két ebédszünetet is plázákban töltöttem, nincs túl sok lelkesedésem megint, de elkapott a vágy, hogy ingeket vegyek. Pontosabban, tegnap úgy mentem már, hogy veszek szövetnadrágot és/vagy cipőt őszre, aztán egyiket se találtam. ingeket nézegettem, de akkor még lebeszéltem magamat, mondván, h ezeket vasalni kell. De... vasalni olyankor szeretek, ha nem reggel kell, hátha ráveszem magamat, hogy egyszerre vasaljak ki mindent, és akkor jó lesz. És inget viselni kúl, ha nem ujjatlant, akkor mégis, mit? Ja, vannak garbóim, azok is jók, de pl pólót már nem lehet, emr az nem dresskód. Blúzok me ritkán vannak olyanok, amik tetszenek. Tehát marad az ing, jessz. Ha találok.

Tegnap megnéztem az aktuális Bourne filmetmoziban, egyedül, ez új élmény, ilyet fogok szerintem sokszor, mert filmet nézni jó, és otthon nehezebben veszem rá magam. Rosszak ezek a berögződéseim, hogy moziba, bulib, színházba társasággal kell menni,nem NEM. Némi kib önállóság nem ártana, rajta vagyok, rajta vagyok az ügyön.

Ja, esik az eső. csak szólok. Itt az ősz. Gyönyörű.


2 megjegyzés:

Dreamer írta...

De a film.. a film milyen volt? :D

gothposeur írta...

ja, a film tetszett, egyenes vonalú sztori, kevés csavarral, de érdekesen. Jeremy Renner érekes karaktert hozott azon kívül, h persze már csak a színész miatt megnéztem volna a filmet, Edward Norton szintén.