hétfő, november 12

Eső

Mert igen, esik az eső, végre, végre, végre, és ködös november eleje, vagy közepe, hát nem tökéletes?

A hétvége nem volt rossz: péntek este nyitottam azzal, hogy a kis létszámú Turambar próbán hatékonyak voltunk, aztán szombat délelőtt a félhomályban neteztem, zenét válogattam a darabhoz,meg úgy általában pihentem, ahogy hétvégéhez illik. Délután Turambar összpróba, nyilván még szét van esve a darab, hisz eddig egyszer nem nyomattam úgy végig, hogy nem mondtam, hogy  ki mit csináljon. A következő lépés az lesz, hogy majd jelenetenként tisztázzuk, ki mikor mit hoz és visz és tesz.

Ja, pénteken este aztán mentem Koma szülinapjára, ahol hajnalig szocializálódtunk emberekkel, láttam a Társulatból is embereket, ahol nagyjából semmi nem váltzott, még az emberek is alig. A barátaim ismerőseivel már kicsit nehezebben ment a beszélgetés, bár, mittomén, talán csak az a bölcsész srác volt fura, aki mérhetetlen szplínnel az arcán ült, szemmel láthatóan derogált neki a beszélgetés, úgyogy kijelenthetem, nem én voltam a leg antiszociálisabb ember a buliban.

Szombat este a fejembe szállt egy üveg sör Hannánál, aztán otthon asszem megpróbáltam volna aludni, helyette fél11kor ettünk, utána játszottam még sokat, és hajnalban felébredtem arra, hogy meleg van és erkélyajtót kellett nyitnom levegőért. Úgyhogy még azéjszaka folyamán elolvastam Brandir táboros kritikai megjegyzéseit másnapra. A pályázatelbírálós elnökségi hosszabb volt végül, mint számítottam rá, bár a pályázat elbírálása az nem. Tekntve, h a bizottság tagjainak túlnyomó része majd benne lesz a téborszervezői csapatban is, ez már alapból haszno beszélgetés volt, mert így kicsit más szemszögből kaptuk meg a kétségeiket és észrevételeiket, mintha már a tábori csapatban dolgoznának.Megjegyezném, nem rémlik, hogy valaha ennyit kellett volna beszélni a keretjátékról pályázat-elbíráláskor :D

Utána Orleans játék volt végre-végre, már nagyon kellett, valakik azt élvezik az rpg-ben, hogy felderítik a világot és legyőzik a gonoszt túlütéssel vagy mittomén, én azt, hogy karakteren keresztül tudok intenzív érzelmeket átélni és eljátszani, valahogy úgy, ahogy mondjuk regénnyel vagy filmmel, csak interaktívabban. Inszéjn merész húzással élt a mesében, majd talán Janie is beszámol róla, most éppen úgyis nyugisra drogozták őket. Most már határozottan csapatként működnek együtt a csajok, kúl.

Na, dologra, elvégre héfő van.

Nincsenek megjegyzések: