kedd, január 29

assze tegnap nem posztoltam (mit asszem, egész biztos) a depis-fáradt bejegyzésem, most már jobb, bár kezdek egészen elaludni itt ültőhelyemben ójajj. És a torkom is kezd fájni, és mielőtt kivettem volna péntekre szabit, meeting lett oda, ami ráadásul nekem is fontos. Ja, fáradt vagyok, kevés az időm, ilyenek.

De mondjuk tegnap is jó volt az énekóra, csütörtökön fellépés, amire nincs is igazán kedvem hirdetni az eseményt, mert egyelőre nem érzem jól magam attól az érzéstről, h szívességet tesznek nekem az emberek, ha megnéznek. Pedig nem így kéne ennek lennie, súgja a belső világképem, majd pöccintek egyet a mutatón. Azért legalábbis szólok. Csütörtökön Rézmálban este 8-tól, éneklek két számot, egy jamesbond-dalt, meg egy toriamost.

És tegnap este játszottam is, továbjutottam a batmanben az egyik lopakodós pályán, amit sokkal nehezebbnek gondoltam, pláne controllerrel, de nem. Úgy tűnik, a lelkem épségéhez hozzátartozik a rendszeres játék.

Nincsenek megjegyzések: