szerda, január 9

így

Mielőtt elvesztem a fonalat, teljesn, valahova a labirintus mélyébe. Megvagyok, túléltük a lepet és a bemutatót, mostmár az új évbe evezünk tovább megminden, új projektek meg régiek talán. A hóesés tegnap délutántól sokat dobott a hangulatomat, teljessé tette a tél-élményt, amit építgetek magamban a LEP óta, illetve inkább vasárnap este óta. Vasárnap délután, sok alvás után játszottunk, szeretem egyrészt a felfedezést a játékban, de méginkább azokat a pillanatokat, amikor Janie hasonló és mégis különböző karakterén keresztül élhetek meg történeteket. Én nem vagyok ennyire aktívan indulatos, de időnként fel tudok háborodni ugyanígy, nem vagyok ötös emberségen, de időnkÉnt vagyok én is ilyen céltudatosan hideg. Nem közömbös. Janie asszem soha nem közömbös.

Előtte ugye végre aludtam, az időrendem meg összezavaroik, mint a teába potyogott ceruzaforgács, nohát, volt LEP és Turambar, egész nap parókában és fűzőben rohangáésztam, néha meg nem, 4 órát aludtam előtte, hajnalig gyártottam a premierajándékokat, meg utána se bírtam még aludni, előtte meg próbáltunk az MTT Tolkien Tribute Band-del sokáig. Asszem, a szeretetemet és támogatásomat kajával fejezem ki én is, az olyan egyszerű, meg mondjuk igyekeztem a társulatot csendes helyre gyűjteni, és pihentetni párszor tíz percet, aztán öltözés és utolsó pillanatos sminkelések, és a rettegés, amikor kezdődött a műsor, és még pörgettem az agyamban mindazt, amit még tennem kell, ami rajtam múlik, de ilyenkor már nagyon kevés az, ami a rendezőé. Javarészt zökkenőmentes volt a darab, jó volt látni, hogy megy már magától, hogy megoldják a problémáikat,és nem nekem kell irányítanom az eseményeket. Jegyzetelhettem volna igazán, mert közben jöttek még ötletek, és kéne még továbbvinni a darabot, és formálni itt-ott, de majd, de majd. Ez egyre kevésbé az én dolgom, nekem elsősorban a szalagot kellett a gépbe illesztenem, onnan már a gép dolga. Asszem.
A műsoros est részletein kívül minden más nyugodtan ment körülöttem, csúsztunk a bábozással kicsit, de megvolt, tudtunk próbálni is egy elcsípett negyedórát délután, csak ne hajnalban kerültek volna elő atechnika részletei, a ki-honnan-mit - ha nem kérdezek mindenre rá egy hónapja, akkor nem zavart volna, de így a görcs is beköltözött a gyomromba, hogy akkor mi nincs még rendben, aminek kéne, amit én alapnak veszek, h intézhető, de nem én szervezem, nem én kérdezek rá, ó jajj, ó jajj, aztán mindegy is volt, mert nem volt annyir energiám, h mindenre figyeljek, csak arra volt, amire muszáj volt.

Szétszedtem tegnapelőtt a karácsonyfát, lett hely a szobában, végignéztema Supernaturalt a jelenlegi részig, jövő hét végén jön a következő rész, jó ez így, már kezdett nagyon elegem lenni belőle úgyis. Pihennem kéne töbebt, majd szbadságot keresek és veszek ki, ha már maradt tavalyról egy napom. Tegnap végre sikerült keretjátékos teammeetinget tartani, izgalmas lesz ez, meg úgy általában tetszett, hogy végre valami újjal foglalkozom.Szombatra a Rouen mesét kell felfrissítenem magamban, meg kitalálnom, h most mi lesz, valahol mélyen alszik ez a projekt is még.

Nincsenek megjegyzések: