kedd, január 22

Nem szeretem, hogy ennyire nehezen kelek fel minden munkanap, és estére - mit estére délután háromra gyenge és fáradt vagyok. Legalább most napközben  jó, de nem annyira vidám, amikor nézem a monitort és elfelejtem, hogy ... ööö...már nem tudom mit. Nem alszom kevesebbet, mint szoktam. Nemsokára értékelés lesz a munkahelyemen, és egyáltalán nem érzem úgy, h kellőképpen teljesítenék. Mindegy. De az baj, ha egy nap a munkán kívülk alig van erőm másra. Hiszen az a más a lényeg, ugye. És így tovább, tudjuk ezt.

Ha csak apanaszkodni njöttem, akkor hagyom a bejegyzést, asszem. Tegnap játszottam egy keveset az Adobe Premier-rel, gifeket akartam gyártani videórészletekből, degeyelőre nem találom azt a beállítást, amitől jól fognak kinézni - gyanítom, a konvertáláshoz kell valami, de nem tudom mi. Ha  AMV-ket akarnék készíteni, akkor most tök jó lenne nekem, akkor adtam fel, amikor nem tudtam bejelölni az akkori videóvágó izén, hogy mikorra kéne a zenéhez képest odarakosgatni a váltásokat, és leírni már nem volt türelmem.
Azárt már Gill Shepardról van képem. Ja, meg játszottam is nyilván, ezen ne lepődjünk meg. MEg aludtam, álmodtam, valami számomra érdekesről és relevánsról, de már megint nem emlékszem rá. Ma többször elfelejtettem/eszembe jutott, mégis, mégis kapar ott baloldalt.

Nah, pozitívan, jah, csak pozit

Nincsenek megjegyzések: