péntek, január 25

Going nowhere

Sikeresen antikoltam teával a jegyzetlapjaim egyötödét, jobban néz ki máris minden. Nem annyira vagyok vidám. Nagy levegőt kell még venni a ma estéhez, énekóra - ez elvileg jó, és élvezem, de azt hiszem, sokat elmond, hogy mennyire nincsen már kedvem sehova menni -, aztán a keretjátékos dolgokra szánom az estém maradékát, mert az elmúlt hetekben kiderült, hogy mostanában melóban nem tudok dolgozni. Ezen, legalábbis. Szeretnék eltörni dolgokat, leginkább üvegpoharakat meg bögréket, nem mintha valaha is segített volna rajtam az ilyesmi. Asszem. Ahhoz több kéne, mondjuk az asztalt átemelni az ablakon, megminden.

De legalább írtam tegnap, és maga a tény is elég, ráadásul nekem tetszik. Asszem ennek elégnek kell lennie. Egy kört rajzolok magam köré, nem?

Nincsenek megjegyzések: