szerda, január 3

... dont turn your back my dear... never turn your back on fear... never...
még mindig viccesnek találom a bácsi hangját, nanáhogy. de értékelem az emlékeket, amik ehhez a számhoz kötnek. Bár, ha jobban visszagondolok...
Nagyon durva, hogy 2007 van, és emlékszem 10 évvel korábbra is - nyolcadikos voltam már, utáltam az osztályomat, Dűnét olvastam matekon, a tanárnak meg azt mondtam, h a gyakorlópéldákkal készen vagyok... a többi feladatot is megoldottam már unalmamban. Azt hiszem, érthető, h szerettem volna tényleg jó lenni bármiben, jobb, mint a többség. Nem sikerült. Ahol számít bármilyen képességem, ott mindig vannak nálam jobbak.

...no pulse... you're lying on your back...
kikapcsolom, és beéneklek, legalább valami.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

transatlantic?

gothposeur írta...

nem, az első gót-rock (69Eyes), a második ipari tuc-tuc (Glis, ha jól emlékszem)