szerda, január 17

ó, fákk, ez annyira jellemző rám.
bementem a tanszékre, megkérdeztem, hol van a hegesztés vizsga. mondják, valahol itt, a tanár úr már itt van, majd oda kell menni, ahova. jól van, kisétálok az előtérbe nézegetem, kiket látok. öltönyös, kiöltözött ismeretlenek. benézek egy terembe, vizsgához ülnek, de csupa ismeretlen fej, és ráadásul néhányan idősebbnek tűnnek, mint az egyetemista korosztály. Para, nem merek bemenni megkérdezni, h itt milyen vizsga lesz, ha az lesz egyáltalán. Várakozom kinn. Aztán bemegy a tanár, akit a tanárnak gondolok, végigmér engem is, de nem szól egy szót sem. Wazz, egy órán sem voltam benn, mert azt mondták, nem kell. Próbálom összekaparni a fejemben a tanultakat, de csak a hiányukat érzem. Megnézem a kiírások között a Hegesztést, ott van az év eleji vizsga, amire nem mentem be, és iv-snek vagyok kiírva, ergo a hiányzást is számolják. Afranc. Inkább hazamegyek, és agyalok a hulladékgazdálkodáson, h abból talán mehetek vizsgázni, ha bevágom az anyagot, talán nem olyan vészes.

Nincsenek megjegyzések: