kedd, január 9

Ehhehh, egy ötös. Az mondjuk hihetetlen, hogy jobban izgulok (illetve rosszabbul) a szóbeli vizsgára várakozva, mint egy fellépés előtt. Majd kiesett a gyomrom, néhányan a Fűrészt meg a Motelt tárgyalták ki, különös tekintettel a durva fúrós-nyúzós-tűs jelenetekre, én meg realizáltam, h nem véletlenül nem érdekel a Fűrész.
Benn az én dolgozatomaml kezdte a tanár, megbeszéltük, h aző kutatásai alapján a Mátrix az alapmű, míg szerintem nem. Aztán azt is tisztáztuk, h szerinte lényegében semmi köze a CPnek a reklámhoz, míg szerintem meg van. Meg, h szerintem van olyan regény, h Ubik, míg ő nem találta. (Most rákerestem guglival a szóra, és legelöl adja ki :D). Még egy kicsit védtem a dolgozatomat, aztán megállapodtunk abban, h nem erőltetem a témát mondjuk a művészettörténet tanárnál, és neki magának sem tetszett a dolgozat, majd beírta a jegyet. Ötös, mint írtam. Magabiztos voltam, mosolyogtam, és beszélgetés közben még azt is elfelejtettem, h a gyomrom feketelyukká változott várakozás közben.
Majd megpróbálom linkelni a dolgozatomat, hátha valakinek tetszik. Nekem nem igazán.

Nincsenek megjegyzések: