vasárnap, január 21

mééér kellett felkelnem azért, h kiderüljön, felesleges volt? :zokog: nem, annyira nem vészes, elvégre valamikor fel kel kelni, aludni meg éjszaka kell, ugyebár.

már megint HIMet hallgatok (komolyan, ez egyre vészesebb), meg karaktert írok játékhoz (simán beadhatnám CS feladatnak, amilyen részletességgel GP kéri :D), aztán illene pudingot főzni. Vagy fordítva? Megfőzöm a pudingot, és így biztos nem ragadok a gép előtt.
Hogyan cselezzem ki önmagamat.

Énekelni szeretnék, meg színdarabot - meg filmet. Ki szeretném próbálni magam filmen, hogy mennyire más, tudom-e, estébé. Ha karrierista álmaimat kéne megfogalmaznom, az tuti a része lenne, hogy szeretnék tévésorozatban szerepelni, aminek legalább olyan összetett a története, mint a Nikitáé. Azt hiszem, ha rendszeresen színházban, illetve sorozatban szerepelhetnék, akkor részben beteljesedne az álmom.
Emellé már csak az írás és a zenélés hiányzik. Mmint a karrier szintjén ;) Nem akarok világhírű lenni, csak azt szeretném elérni, hogy mondjuk akik ismerik az fentebb felsorolt munkásságomat, azok elismerjenek jóként.
Nem ragaszkodom az általános iskolai tankönyvekben való szerepléshez.

Najó, mindezt csak akkor, ha élek addig, nem én vagyok az a statiszta, aki a filmek elején/közepén meghal egy tömegjelenetben.

2 megjegyzés:

miriel írta...

Márk most egy vámpíros filmben gondolkodik.

(Én meg jót csalódtam az ízlésvilágában.)

gothposeur írta...

jajj, hallottam tegnap beckett próbán :P

pedig még egyszerűbb dolga is lenne a ti táncotok klippesítésével, hisz az készenm van és tuti jó, ellenben az el nbem készült dologgal :P