csütörtök, január 25

nah, blogolás. elhatározás: 10 után 5 perccel felhívom a gyereket a jegyzetért. egy hétvégének elégnek kell lennie a tanulásra - szombaton Drímőr úgyis kártsaversenyen van, tehát lesz időm tanulni, vasárnap délelőtt és a szerepejáték előtt tanulok, hétfőn meg vizsga. ehh. kedden is. ójajj.

de telefonálok , telefonálok, hááátha. dadogok a telefonba hülyeségeket, de megbeszélünk egy időpontot, amikoris eljuthat hozzám az a hülye jegyzet, fénymásolásra, vagy bármi. remélem.
10 perc

tegnap hihetetlen questet teljesítettem: próba előtt átküldtek egy szomszédos próbaterembe (pár utcával arrébb), h kérjem el az erősítőt. Megtaláltam a helyet, megkérdeztem, h hol próbálnak, rámutattak arra az emberre, aki mellett elmentem (jé, ismerős), némi ráhagyással elértem, h Zsolt megmutassa az erősítőt, és átvittem. ó, igen.

killing miranda.

Nincsenek megjegyzések: