hétfő, január 1

fogalmam sincsen, ez nem az a nap volt, amit ébren töltöttem :)
elolvastam az anita blake hatodik kötetét is.nem írok kritikát róla, annyira nem vagyok ébren. mi van még? jah, most pótolom az eddigi kimaradt, blogtalan napokat.

Azt meg tényleg sajnálom, h Chris a foga miatt nem tudott eljönni, de a személyes véleményem az, h nem reális elvárás, h 10 ember szilveszter éjszakáján felkerekedjen és átmenjen a város másik felébe, miután már nem jár az a villamos, amivel fél óra lenne az út - főleg, h az erre vonatkozó elvárást ki is jelentik. Mivel én sem várok el hasonlót senkitől, ezért nehezen élem bele magamat abba, h más ilyesmit várjon el tőlem. Amikor bementünk az Oktogonhoz, nem kezdtem el kiabálni a néppel, h ennyi erővel mehetnénk át, hanem csak megjegyeztem párszor, nagyjából ennyi, amit tehettem az adott helyzetben.
Ha ebből az következik, h nem vagyok iggazzy barát, és nem lehet rám alapozni, vagy mittomén, akkor vállalom.

2 megjegyzés:

miriel írta...

Biztos az én készülékemben van a hiba, hogy az ún. barátaimmal szerettem volna tölteni a szilvesztert. Biztos bennem van a hiba, hogy azt hittem, ha Anyum készít sült virslit, ha még elérhető útvonalon vagyok, meg ha mondjuk megtudjátok, hogy aznap már esélytelen egyáltalán az ágyamat elhagynom, nemhogy a lakást, nyom valamit a latban. Ezek szerint nem. Hálát adok viszont az égnek, hogy most vonhatom le a következtetést, hogy kinek számítok és kinek nem - és nem érdekel, hogy a legtöbbnek nem - és nem egy sokkal rosszabb helyzetben derül ki.

Jó, biztos smafu az is, hogy rátok gondoltam, miközben szó szerint sírtam a kíntól. Oké, én megértem, hogy lényegtelen apróság vagyok. De tudod, amilyen az adjonisten...

gothposeur írta...

Mire mindenki megérkezett Brandirékhoz, h egyáltalán szóba kerülhessen a csoportos átvonulás, már nem járt a 3as villamos, és be kellett volna menni a városba, h aztán kimehessünk hozzátok, legalábbis az én információim ezek voltak. Ez pedig nem az elérhető útvonal kategória.

ha ebből arra következtetsz, h lényegtelen apróság vagy, akkor szíved joga, de rosszul következtetsz. Ha az lennél, akkor nem gondolkodtunk volna el komolyan a megvalósíthatóságon.

mindegy, én nem várom el továbbra sem, h 10 ember áthelyezze hozzám a buliját, ha netán úgy adódik, h nem tudok menni - de azért bevallom, szívesebben másztam volna át hozzátok az oktogoni tömegnyomor helyett.