vasárnap, október 14

Az emberekj próbálnak valakik lenni. S persze rendre megfeledkeznek róla, hogy őkmár csak konkrét személyek, s mint ilyenek, megfelelnek a valaki definíciójának. A másvalkinek is, jaja. Mert olyanvalaki, akik szeretnének lenni, jó eséllyel nem létezik.
Szimplán csak radiohead szám megy a last.fm rádiójában, és egy laza asszociáciációs folyamatra ültem fel. Minden különleges underground szerveződésre igazak ugyanazok a szabályosságok, és mégis érdemesek valami miatt a létezésre. Hiszen ugyanúgy csak élnek, mint bárki más.

A lehetőségek adottak, az akadályok ugyanúgy, a többit meg már mi intézzük, a magunk lehetetlen elképzeléseivel és megoldási metódusaival. Nem hiszek az eleve elrendeltségben, sem a születésből fakadó egyenlőtlenségben. Abban hiszek, hogy egy másik koordinációs rendszerben teljesen más a függvény. És nincs mindenre érvényes koordinátarendszer.

Most már inkább csak kérdésekre válaszolok, valamikor elmondtam minden lényegeset. Kár, hogy nem volt ott senki, aki hallja, én meg elfelejtettem, mit gondoltam akkor.

Nincsenek megjegyzések: