péntek, október 5

Összszedem magamat, és megyek végre koncertre. Az ISN-t már régóta WoDos játékok ihletésére használom (meg civ4 zenének), a Sturmasthoz meg majdnem felvételiztem hegedűlni (csak aztán elegem lett abból, h én írogassak mélt a srácnak, aki a legutolsó meghallgatás-visszamondása óta nem írt).

Dive-ra nem mentem el, Type O-ra meg NiNre meg Toolra sem, szóval mostmáraztán.

Tegnap színházban voltam, szimpatikus kezdeményezés, ezt rendszeresíteni kéne. Örülök, mert végül nem csalódtam. Ugyan elmaradt a katarzis-élmény, amit amúgy elvárnék egy előadástól, de ettől függetlenül megérte. Szépen lebontották szituációkra a darabot, szinte hallottam, ahogyan megbeszélik és átgondolják, kinek éppen mi a viszonya és a motivációja, és, h hol vannak a fordulatai a jelenetnek. Az előadás többet ért, mint a darab maga. Ez valahol persze egyértelmű (hiszen hozzáadott érték, megminden), de akkor is könnyen fenn akadok ilyeneken.

Nincsenek megjegyzések: