szerda, október 31

brainz
ahhoz képet, hogy tegnap majdnem beleájultam az ágyba a fáradtságtól, ma magamtól ébredtem 8 körül. tény, h 9 után keltem, ert addig reménykedtem benne, h visszaalszom, de akkoris. mi ez már.
meg fogok halni a héten. ma este Samhain, amire próbáról próbálom elkérni magam, átérek, átöltözöm, a buli végén pakolászom, aztán van némi alváslehetőség, aztán irány vidék, pénteken utazom vissza, próba, szombaton Főnix, vasárnap rpg.hu találkozó.
Hétfőtől esténként próbák.

a legrosszabb az, h aggódom ezek miatt.
elkeserítő volt a tegnapi próba, egyszerűen összeomlott a betanult szöveg, ijesztően dilettánsnak éreztem magamat a színpadon - és még csak lecseszést se kaptam, csak annyit, h ez jó vázlat, erre lehet építeni. most pánikolok.
készíteni kéne koronát, zenéket kiírni dvd-re... ettől a próbahéttől teljesen elvesztettem a Samhain fonalát. Még jó, hogy a többiek megcsinálják :S
Teljesen megértem Maricát, jó érzés önmagunkon pánikolni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ugyan, kezdetnek mindig jó egy önmegkérdőjelezés, nem? :) Tarts ki. Brainz.