csütörtök, február 28

Akkora a képernyőm, hogy simán multitaskolhatom magamat rajta/benne/vele, egyik oldalt mindig nyitva hagyom a szakdoga tervezett tartalomjegyzékét, a másikon meg brózolok. Jól van ez - nincs ez jól. keresek monológokat, hajajj. hajajajj.Nem szeretnékmások által mondottat, nem szeretnék túl sokszor mondottat, nem szerenék unalmasat. És még meg is legyen a szövege. Bah.

Entreri megin' összecsapott Drizzttel, én meg megint aktívan utálom, amikor érdekes szituációt és sztorit rosszul mesélnek el. Miért nem lehet teljesebben, nagyon látószöggel, hitelesebb színekkel és vonalakkal? A fejemben mindig fut egy másik történet. De nem azt olvasom - leírni meg az életben nem fogom, úgyhogy tegyék meg az írók nekem ezt a szívességet. Köszönöm.

(Nem ártana emberek közé mennem.)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

mi tavaly(előtt?) kaptunk egy adag női monológot Ibitől csak úgy (ill. hát eredetileg Beának meg Évinek, de akkor már kapott mki), ha gondolod elviszem holnap és hátha találsz olyat ami tetszik és nem olyan ismert...

gothposeur írta...

hú, köszi, az jó lenne :D

Névtelen írta...

*bekészíti*
sorry, nem jártam időben erre, meg nem jöttem haza synithos előtt táskát cserélni.
de holnap :-)

Névtelen írta...

(én voltam, persze)