kedd, február 12

Fázom. Nincs mit olvasno... öhm. De van. hátha.

Tegnap tánc után Szozzsal átmásztam egy épülettel odább, megnéztem, mi ez a szerepjátékos szeminárium, ha már úgyis évek óta van ilyen. Csak kicsit volt kínos, amikor név szerint köszönt az előadó az egyórás késésünkkor. Azt nem értem, miért pont a Dragonlance rajzfilmmel kellett népszerűtleníteni az előadást - ugyan már a regény sem volt egy összetett, mély gondolatokat ébresztő remekmű, a filmből még a báj is hiányzott. Oké, nekem elég, hogy Raistlinnek hívják a homokóraszemű figurát, de ez nem menti meg a történetet. Ellenben fantasyt támadt kedvem játszani, háromszínű varázslókkal, tolvajokkal-fejvadászokkal meg minden. jóvan, majd elmúlik.

Mennyire más felfogás a jó-gonosz-törvényes-kaotikus jellemfelosztás, mint a wodos emberség... Az egyikben van esélyed jónak lenni, és szabadon gonosznak lenni, amásikban meg eleve mindenki rossz, de ha nagyon az, akkor egyre nehezebb játszani. Nem mintha annyi gonosz karaktert jszottam volna eddig. Még az NPCim sem igazi gonoszok. Csak... úgy alakult, hogy mást akarnak, mint a PCk.

Nincsenek megjegyzések: