szerda, február 6

Felvételire

1. Robert Burns: Falusi Randevú
2. József Attila: Iszonyat
3. Kosztolányi: Lánc, lánc...
4. Goethe: A villikirály
5. Shakespeare: Az vagy nekem... (mittoménhányadik szonett)
6. Sapphó: Édesanyám! Nem perdül a rokka
7. Weöres Sándor: Zimzizim
8. Kosztolányi: A játszótársam, mondd...
9. Borges: Two English poems, I.
10. Szabó T. Anna: Lenni a mindent
11. Ady Endre: Új vizeken járok
12. Lorca:?? (csakazért is keresek egyet)
13.Arany János: vmi ballada. Vörös Rébék. Annak úgyis hosszú múltja van nálam.
14.??
15.??

Monológ:

Kornis M.: Körmagyar – takarítónő
Kopasz énekesnő- szobalány
Shakespeare: tőle kell valami, nemtom még mi.
Sütő: sztem megint a Káin és Ábelből, vagy... hm.
Ibsen: Nóra?

Ének:
valami népdal. abból van egy csomó
valami musical. abból kettő. mondjuk egy giccses, meg egy Cabaret vagy Chicago vagy ilyesmi.
meg egy ave maria? na?

ehh. ehehe.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

75. szonett ;-)
a Kosztolányi-versnek meg Akarsz-e játszani a címe :P
és továbbra is javaslom Imre Flórát, kortárs is meg nő is, "mellesleg" zseni.... ;-)

Névtelen írta...

van egy gyönyörű wolf péter ave maria amiben áriázni is lehet, és színészkedni is... alapom is van hozzá... kell?

(...mondd, hogy az iszonyatot miattam mondod..

gothposeur írta...

Ring: hű, ez érdekelne :D
az Iszonyatot már jó régen ismerem, asszem húgom mondta versenyen először, és már hat éve vittem felvételire :)= úgyhogy örültem, hogy te is simerted és előadtad :D

Kincső: köszi, utánanézek