csütörtök, február 7

nyjajj

Egész délelőtt énekelgetni próbáltam, rászabadultam mindenféle karaokékra, hogy végre kitaláljam, mit éneklek a farsangon. A legviccesebb ötletem eddig a gyorsan elvetett Nobodies volt - bár azzal nem lenne gondom, lévén a szűk hangterjedelme a számnak. Amit szeretnék, annak csak egy rövidebb változata van meg, az úgy meg... olyan csonka. Szegény családom és szomszédok, részvétem.
Ma. Ma. enni fogok.

Nem vagyok még mindig jóban az időkkel, de legalább februári tavasz mászkál errefele, esővel, madarakkal, energiával.Inkább essen az eső, minthogy hideg legyen. Mérsékelt égövi lakó vagyok, se a hideg, se meleg nem tetszik.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

gillz, ery vmi olyasmit mondott, h küldtél szét némi csingis mélt, kellett volna kapnom eddig olyat? mert nem kaptam még semmit ez ügyben, de hátha nem is kellett...

Esgal

gothposeur írta...

hopp. küldtél te nekem mélt ezzel kapcsolatban? mert asszem azoknak küldtem ki, akik ímélben már jeleztek - de akkor átküldöm. és a határidőd mondjuk a hétvége :)