hétfő, február 11

Hétfő

Szétesett hétfő ez. Legszívesaebben egész nap takaróba burkolózva olvasnék - de kellett mennem egyetemre, meg egyebeket intézni, meg a regényt is pár óra alatt kivégeztem.
Riasztóan keveset olvastam tavaly. Sőt, talán már régebben. Amilyen ütemben faltam a könyveket kamaszkoromban, nem gondoltam volna, h nehezemre esik öt könyvet összeszednem egy év alatt.
Ami érdekel, és a kezembe kerül, még mindig napok alatt elolvasom, de nem emgyek a könyvek után. Itt a net, bármikor, ha nem tudok mihez kezdeni magammal. Nem jó.

Meg kéne... kéne diplomát írnom, ez se megy. Most már megijedtem a mennyiségtől, de még mindig nem érzem, hogy látom a fonál elejét. Nemhogy az alagút végét.

Jó lenne, jó lenne... több erő. talán olyan, amit nem ellopok, hanem csak úgy... van.

Nincsenek megjegyzések: