hétfő, november 3

kezdi elfogadni a tudatom, hogy ébren kell maradnia. még nem egészen sikerült ezt realizálni, még küzd, de a reggeli szürreál már csökkent. most egy tea, és hátha jó lesz.

A ködben hajnal nem láttam az utca túloldalán a házakat, a parkoló helyén lehetett volna akár panel is, és a számháború is kihívás lett volna. Igazi novemberi hajnal.

Ha az első ottalvós hétvégém jelent valamit a többire nézve, akkor érdekes időknek nézek elébe... szombat reggel óta nettó 7 órát aludtam. Asszem a forgatókülönítményből Farkas vezet, legalábbis tegnap neki nem sikerült egyáltalán semmit, de párórásak vagyunk többen is versenyben.
Még nem sikerült kipakolnom. Vérlepkével áthoztuk a maradék két hátizsáknyi és két szatyornyi cuccot, átrendeztük a szobát, aztán szombaton mentem is forgatni a szomszédba. háromnegyed hétkor kerültem ágyba,9kor keltem a próba miatt... aztán ebédre visszamentem haza, ott aludtam megint egy kicsit, utána robogtam a textilbe, forgatni tovább. ma meg ötkor feküdtem le, és 8kor keltem. az alvás szép dolog, alig várom már, h részem legyen benne.

A forgatás maga nagyon jó és tanulságos volt - döbbenet, h mennyivel technikaibb dolog, mint a színház. Egy darabot könnyebb csak színésszel és rendezővel megoldani, filmnél sokkal több elengedhetetlen személy van. Sőt, a nemszínészi szemszögből könnyen tűnhet úgy, h a színész a legnemodaillőbb elem. Fura.
Én leginkább csapó voltam - na, ez annak ellenére, h triviális feladatnak tűnik, próbára tette a térérzékemet, a mozgáskoordinációmat és az állóképességemet is. Kitalálni, hogy vajon hol látja a kamera a csapót, kitakarodni semmi idő alatt a képből csapás után és végigállni a snitteket (mert szék közelébe csak ritkán tudtam vetődni), hjajj, nehéz az élet :D
emellett persze szereltem meg cipeltem, amire rájöttem, h kell, igyekeztem az első félresminkelés után követni, h melyik jelenetre milyen smink kell, meg ilyen mindenfelé rohangálás minden izé után. tulajdonképpen arra próbáltam figyelni, mi az, amit Farkas elfelejtett, ha jobban belegondolok. Ja, vasárnap inkább arra próbáltam koncentrálni, h ne felejtsem el azt az egy dolgot, amit megpróbáltam megjegyezni. És néha kibukott belőlem a forgatókönyvíró, FemmeFatale-nak néha elmondtam, mit gondoltam az adott jelenethez, meg néha Farkasnak is, de olyankor mindig gáznak éreztem, hiszen ő a rendező, és ez már nem az a fázis, ahol a forgatókönyvírónal szerepe lenne.

Szerintem, ahhoz képest, h a többsének ez volt élete első forgatása, ügyesek voltunk. Faun és Farkas hihetetlen energiákat pakoltak bele, Fanról pl nem tudom, mikor ült le pihenni, vagy egyáltalán volt-e ilyen.

Ilyet még szeretnék csinálni sokszor. Csak aludni tudjak... nem akkor volt a gáz különben az alváshiány, hanem most az. Amikor az ügyfélnek mutatom az irányt, és koncentrálnom kell a járásomra, h el ne szédüljek.

A film szép lesz, bár nem tudom, mennyire lesz érthető a sztori... kellett volna korábban látnom forgatást, és akkor úgy tudom megírni :D
majd legközelebb.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

kíváncsi leszek rá :-)