csütörtök, november 13

Komoly kérdések foglalkoztatnak ám engem. Például miért olyan szépek a fák fraktálágai bármilyen háttéren? És miért nem lelkesedik értük rajtam kívül senki, akinek ezt megemlítem? Miért ilyen rettenetesen gyönyörű ez a novemberi esős idő, és miért nem örül neki senki a környezetemben? Miért hiányoznak ennyire emberek, de olyanok, akikkel még találkozom is gyakran? Hogyan tudnék megismerkedni valakivel, akivel soha nem találkozom? Miért nem írom a szakdogámat?

Rájöttem olyan dolgokra, hogy (és most jön a hét dolog asszem):

1. valóban egyszerűbb nem elmosogatni azonnal, és új edényt használni. Viszont étkezés után még mindig érdemes azonnal mosogatni. És még mindig szívesen mosogatok másnál egyszer-egyszer, önszántamból. Talán a Bázison nem, mert ott az Vashölgy felségterülete ^^.

2. Ha nincs otthon más rajtam kívül, egyszerűbb a szobámban felöltözni, mert a fürdőszoba nagyon kicsi (de még mindig nem praktikus félmeztelenül sminkelni reggel, mert fel kell öltözni, és az leszedi a sminket :D )

3. Szeretek megölelni embereket, és minden látszat ellenére igénylem az érintést. Ebből a szempontból nagyon sokat köszönhetek GyörgyLovagnak (loptam Eltárstól az elnevezést, még akkor is, ha nem rá alkalmazta), meg Viaszbabának meg az emtétének és a Főnixnek :D

4. Saját szobámban képtelen vagyok rendet tartani. Viszont mondjuk konyhában igénylem időnként az elpakolást és tisztogatást.

5.Egyre kevésbé félek attól, ha megszeretek valakit.

6. Nem szoktak ilyen körizékben megjelölni engem, és most örülök, h Csintz megtette (akit ezúton linkelek ide a szabályok szerint.)

7. Szeretek haladni, sétálni utazni, elmenni a környezet mellett.

és a szabályok:
Hét Dolog magamról

A játékszabályok a következők:

1. Linkeld be azt az embert a blogodba, akitől a körkérdést kaptad. (pipa)
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi. (pipa)
3. Válassz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
ömm. bal és jobboldalról:
drímőr, rókalány, csíkossál, vashölgy, tünc, gothpunk, Hanna.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak. nem fogom :D

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Húha. Most komolyan kéne magamról írnom hét dolgot? Lehet, hogy túl kemény kihívásnak bizonyul... :O Ettől függetlenül megtisztelő.

Patiszon írta...

Nekem is igazán tetszenek a fafraktálok :)
Jó voltál tegnap (virtuális virágszál) :)

gothposeur írta...

patiszon: köszi szépen :)

zs.gothpunk írta...

Na ha ma lejössz randiba, megkapod a hét dolgodat. :P Amúgy rühellem az ilyen körbe-küldős-megdöglikakiscicakülönben dolgokat.