péntek, november 14

Minden fáradtság, és gyors-szerveződés ellenére jó volt a tegnapi Turambar próba. Még az ilyen rövid jelenetrészleten is mennyit lehet szöszölni... Jó veletek dolgozni. Meg jó előbányászni mindazt, amit hallottam eddig, és most megpróbálni másokra alkalmazni, nem magamra.

Amúgy is, ma világmegváltó másodperceim voltak, néha rám tör, és olyankor szeretnék olyasmit alkotni, ami előrébb viszi a világot. Például már-már érzem ezt Jolánként. A Beckettdarabban pláne, ....

...és bulizni akarok menni. Meg kellene mosni is otthon, Nikiiivel beszélgettem háztartásról, ami vicces, meg elhagytam kedden a kedden vett fésűt, és kéne már az is, mert hajszárító nélkül nem tudom belőni a hajam, ergo meg kell fésülködni...
....és kellene filmeket nézni más a let the right one in asszem, meg a Fall, meg a control... meg a maxpayne....
...és olvasnom. most az arany iránytűt olvasom, aranyos és érdekes. viszont az endlesses könyvajánlókon csorgatom a nyálam már mióta... nincs valakinek kedve kölcsönadni mindenféle olyamsit, amiről ott lehet olvasni? ^^

ebéd.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azt nagyon érdemes elolvasni! Én most járok a borostyán látcső végén, szvsz remek! :) Főleg az akarat vs. közöny szimbóluma fogott meg.

eltárs

gothposeur írta...

Nekem az első rész alapján kicsit gyerekes, de gyerekregénynek tetszik. De hátha jobb lesz a folytatásaiban :D