csütörtök, november 6



Tegnap már szociális is voltam. Hazafelé beleütköztem Mr. Sarcasticba, láttam pánkokat és egy iggazzy emóst. Megint beszereztem sok pénzért fontos dolgokat. Blogoltam offline és nem hoztam be.
Aztán Komával beültünk az EgriBorozóba, ahol eddig egyszer voltam már, és szép. Az élet nagy és nehéz kérdéseiről tárgyaltunk, aztán mentünk kacarászni a szomszédos hatalmas könyvesboltba. Kinevettük az özvegyégetéses előadást (hátul ült valami hosszúhajú fickó, aki megrökönyödve pillogott felénk), de nem mertem bemenni, csorgattam nyálat könyvekre és mangákra, végül felpakolódtam a 206osra.

Álmodtam, volt egy önkényes uralkodó-király, úszott le a folyón, és volt ellene morgolódás is, de azért igyekeztünk kiszúrni a szemét olcsó műsorral - asszem sorfal meg FemmeFatale és Farkas szimmetrikusan fejest ugranak a vízbe oszt csá, csak aztán Farkas nem ugrott, én meg mehettem elterelni a nemtomki figyelmét, aki sátorcölöpöket dobált a földbe, miközben beszélgettünk. egyszer a lábamat találta el, de akkor nem dobta erősen. Gyönyörű kék szemei voltak, és bármennyire utáltam, a szemeitől nem bírtam elszakadni. Elmagyarázta a tervét: terjesszem el nemsokára, hogy hatalmas adag miruvor érkezik. Nem fog, de higgyék azt, hogy mindenki be fog rúgni a palotában. Ezután összeszedtem FemmeFatale-t és Farkast, és mentünk titkosan lázadni azt hiszem, de már nem emlékszem.
ömmm. megfejtéseket nem kérek. tudom én azt.

Nincsenek megjegyzések: