hétfő, november 24

So you made it? Shame you had to fake it..
So you feigned the way? You're a fucking disgrace to the name..
So you reaped what I had sown?
Scattered ashed blown into the unknown,
While you were selling my soul, cold..
Black lies failing... forging sound..
Lights out as you hit the ground.


Ó, csak a fülemben maradt reggel óta. Villamoson, fázva, mert ugye a kesztyű meg a csizma otthon maradt. Kéne írnom motivációs levelet, ó, hogy nincs most se kedv, se ihlet hozzá.
Fárasztó volt a hétvége. Intenzív megminden. De leginkább a tegnap délután és este, ahogy végigpörögtem a próbát meg az előadást, mert éreztem, amikor leülök és csak vagyok interakció nélkül, akkor elalszom. Reggel úgy indultam, hogy hellóka, jókedv vagyok, bolond vagyok, salala, este nem csoda, hogy úgy betámasztottam magamat a banketten, és inkább elindultam lekésni a buszt. Nem volt energiám már a hallgatáshoz.
Volt előtte egy szombat, amikor este a délelőttre már tegnapként emlékeztem.
Volt egy péntek esti buli nálam, ami jó volt. Volt utólagos információkkal együtt ijesztő jóslásom, oké, nem csak utólag.

És most nem tudom hol vagyok, meg mi van, de most nem jó, pedig jó dolgok történnek, nem rosszak. Hiszen jó fellépni, próbálni, és pont velük, és emberek között voltam végig, és beszélgettem is, és és... és mégsem.
...fákkk...

4 megjegyzés:

Insane.kismanO írta...

De ha minden jó, akkor mitől rossz? Attól, hogy jó? Vagy nem is jó? Elvesztettem a fonalat... ;)

gothposeur írta...

ne zavarj bele :D
az ok-okozatok nem itt működnek.
meg az elmélet és a gyakorlat között is van egy-két szakadék.
(és amúgy tisztában vagyok vele, h mitől nem jó az a jó :b2: )

Insane.kismanO írta...

Még hogy én összezavarni másokat... ugyaaan :)
Ha Te tisztában vagy vele az nem rossz :) Ami voltaképpen jó... :D Már ha éppen nem rossz... ;)

gothposeur írta...

no igen, pontosan.