szerda, február 11

amit tegnap, azt ma már nem érzem. (nem tudom, ezt mire gondolom.) volt egy félórás diplomatervezésem, valahogy kénefolytatnom, de itt bent nincs hozzá lelkierőm már, főleg a netes keresgéléshez. Kell otthonra a net. mert akkor ülhetek ott. De legalább sejtem, mit kell még megcsinálnom. valami erőt érzek magamban, de ahhoz nem itt kéne ülnöm, hanem otthon. majd meglátom.
Wake me up before I change again
Remind me the story that I won´t get insane
Tell me why it´s always the same
Explain me the reason why I´m so much in pain

Before I change again...
Remind me the story that I won't get insane
Before I change again...
Remind me the story that I won't get insane
álmodtam is, villamossal-busszal a világ végére, mint rendesen, ismerős városban jártam, itt szoktam máskor is ...
jájj. jáhájj. ijesztő ez a csingis tűnődéseim és játékok szemszögéből nézve. miért álmodok én ugyanott? perzse, persze. csak szeretném érteni... csak szeretném megjegyezni, csak szeretném mindig ismerősnek találni... szeretném érteni.
Külvárosi részek, mint Csepel délen, vagy rákosizé, vagy északra óbudán is túl. Erdősebb vidékek, a valóságban is elfog az a borzongás, ha meglátom, ha először utazom arrafelé. És mindig nagyon hosszú bkvjáratok visznek oda, most például ott voltam, ami Budapest legkülsőbb része a térkép szerint is, de valami rémisztően messze volt a központtól.
Volt ott egy ismerős, félhomályos tó, ahol már fürödtünk sokat, csúszda is vezetett bele, de most senki nem volt ott, csak én jártam körbe. az egyik fele erdőpart, a másik fele elhagyatott üzemi rész, betonnal, drótkerítéssel. És valami olyan pengés forgóajtóval, ami feldarabol, ha belemész. (Stalker hatás, naná.) :meg erdők is, és betonút, meg ilyenek. Meg emtétés félbloggerek. Meg a cégtől vki.

De azt még nemtom, ki a Mágus.

a izét is kéne írnom, ahho sem ártana egy pendrájv vagy net. ott tartok, h... hol is? napsütés, tenni kéne valamit, most kicsit szurdikban érzem magam, de az unalmasabb fajtában, és nem érzem előszelét semminek, ami jó is, rossz is. leginkább unalmas. uuunaaaalmaaaaas.
de csak meg kell írnom a kib diplomát és boldog leszek, és felszabadult és vatevör.

szeretnék írni egy abszolút lényegtelen bejegyzést karakterekről, meg arról is, hogy én mi lennék. majd mindjárt, vagy nem.
ma buliba szeretnék menni. valaki?

Nincsenek megjegyzések: