kedd, február 3

Megtudtam, hogy...

... a kráni elfeknél örök ősz van, mindig aranyló alkonyatban (a többinél meg örök tavasz, btw)
... a szándékos álmok ritkán működnek úgy, ahogy szeretném
... jó zenére ébredni, mert érezni, ahogy felránt a valóságba, és kontextusokba rendezi a reggelt (pure morning)
... nehéz szoknyát vasalni asztalon
... bizonyos dolgokat sosem írok le, mert elfelejtem őket, mire beérek a net elé.

Tulajdonképpen egy darab fantasy történetem van összesen, azt fogalmazgatom magamban újra meg újra. Tulajdonképpen egyszer megírhatnám, én még világot sem szeretnék hozzá kitalálni, mert minek. Lehetne belőle életem első és utolsó M* novellája. Ehh mittomén, majd valamikor, most inkább diploma illetve forgatókönyv illetve csingimese. A középsőre is lett képem, csak nehéz behoznom otthonról,mert a pendrájvom benne volt az ellopott táskámban.

Nincsenek megjegyzések: