kedd, február 17

Learning to fly

ma megint dolgozni kell, úgyhogy gyorsnak kell lennem.
(közben intéznünk kell netet is, Lakótársnak sürgősebb, mint nekem, szal akár még az is lehet. Meg kell merőkanál ^^)

a hóval az a helyzet, hogy szép. és rá ehet nézni Odaföntről, és fák ágfraktáljai, meg a szokásos. És a kísérteties sirálysikolyok a varjúkárogás közben - tegnap erre ébredtem, és egy pillanatra mindenféle őshüllők rémlettek fel előttem, ahogy vadásznak a panelek között az rohangászó emberekre.

én is álmodtam, de Elmebeteggel szemben egészen unalmas volt az egész - Társulattal cigiztünk a Vasasban az erkélyen, meg nyilván buszoztam, meg az erdőim és betonutaim a sárgászölden. Tulajdonképpen frissebbnek kéne lennem, mert emberi időben feküdtem le aludni, de ennek örömére felébredtem éjszaka eleget ahhoz, h ne tűnjön egybefüggőnek az éjszaka. De a hó. Az reggel kárpótolt.

...its times like these you learn to live again(?)...

hallgattam a neofolk válogatásomat, megint leesett, hogy ha valami changelingthelost zene, akkor ez az.




Who stole the sun from its place in my heart?

My arms are like the branches; of the tree that never dies
My heart was filled with laughter; like the madness in your eyes
My fingers are like daggers; scratching symbols in your skin
We exist beyond redemption; no salvation without sin
Tegnap énekórán megint rájöttünk, hogy egyelőre akkor tudok énekelni, ha átélek (meg B-t, meg C-ét :teglaellenvedopajzs: ). Igazából csak repülni kell megtanulnom, mert szinte érzem a szárnyakat (meg aztán a hátamban az izomlázat), kúlság. Fókuszok, ugye, Vashölgy?
On the edge (in the hedge). A szakadák szélén, vagy kötélen táncolni, mert ha egy kicsit is odébb lépek, már képtelen vagyok mondjuk a sírástól énekelni. Freaky.

--

az szinte biztos, h nem megyek farsangra. ha netán érdekel vkit: az első ok nyilván az, h egy depper pi... zombi vagyok, továbbá nincs kedvem attól szarul érezni magam, h nincs kivel táncolni a keringőkre, nincs kedvem végignézni a műsort, ilyesmi. Meg van programom ugyanakkor, meg...
oké, nem találkozom általában mindenkivel, akivel szívesen összefutnék a farsangon, de majd inkább megyek a tavaszi találkozóra, ha módom lesz rá.

Nincsenek megjegyzések: