péntek, február 6

tulajdonképpen kurvaélet :)

csak úgy spontánul. de, azt hiszem, a napsütésnek örülök (ó, nem gót, nem gót, de reggel a ködbe merült margitszigettel már megvolt a múlandóság szépsége iránt érzett... nah. :lelövi a mondatokat: )
mert ugyan vannak pillanatok, amikor elfelejtem, de az csak a betonkocka szobákat mereven sütő nap üressége.
és az iszonyú, hogy tegnap nem volt kedvem menni. hiszen eddig a barátaim jelentették a nap-heti adagot. furcsa. furcsa. furcsa. ahogy az is, amit írtam, sivatag, az elpépült kezű lány, a 120 szép csigaház, az izék a ködben (ja, ez nem az), nem tudom a pihenésnek milyen foka kéne. az éltnek milyen foka. mi jöhet még, mi jöhet még, kérdezi kétségbeesetten a várkapitány testőre.

Így utólag vicces végignézett az összegyűjtött 9 képet. Biztos találok még valahol fekete vagy sötétbarna, hosszabbhajú, sminkelt. Én. nem. értem. ezt. az. egészet. . . . .. ....

there're locking up the sun

napfényesen koszos vízben elsüllyedni nem szép. namindegy.
szokták azt is mondani, h felesleges baromság a gótulás. hogy magának csinálja az ember. tehát nincsen semmi baj, sehol, hisz semmi rossz nem történik velem. ha ez igaz, akkor azok a lehetőségek, hogy nem létezik az, amit érzek, vagy az, hogy nem működöm rendesen.

Tulajdonképpen... érdekes meglátás, hogy nem léteznek az érzéseim. A gondolataim sem. Én sem. Én csak elképzelem magamat. Csak viselkedés vagyok, csak reakció, csak tükör. Csak álarc, ha úgy tetszik.

hm?

3 megjegyzés:

Insane.kismanO írta...

Egy ilyen bejegyzésre nem lehet mit reagálni érdemben... mi van ha azt is csak úgy képzeled? ;)

Névtelen írta...

Mindenki személyisége sablonok gyűjteménye. Valójában a sablonok előfordulási gyakorisága határozza meg mások szemében az egyén személyiségét, de éppen azért, mivel ez csak egy trend, ezért bármikor előjöhet egy elrejtett sablon, amelyik egyáltalán nem illik bele az egyénről kialakított általános képbe. Ilyenkor lesz szép az eső és a sötét város helyett a napsütés. :műkedvelő: :csak igazi piszológus meg ne lássa:

gothposeur írta...

Insane: szerencsére nem mindig ugynaott olvasom a kommenteket, mint ahol a bejegyzést írom ^^ most biztos vagyok benne, h csak képzelem, de nem baj :D

Petya: jaja, sablonok, azok vannak. de amikor a sablonokban nincs lélek, az ijesztő.