szerda, február 18

hm, tegnap hirtelen ötlettől megvezetve lementem az Ízlésficamos buliba a morrisons2be. Fura volt. Ráébresztett, mennyire nem szeretem ezt a "retro" kategóriát. (törölve egy adag nyavaly, mert minek)
Nagyjából ugyanolyan értékű az egész, mint a karaokéző talajmerevrészeg csajok hallgatása a szomszédban. Az is szórakoztató. Egy másik tudatállapotban. Nekem ez egy koktél és két erősebb cigi után már egészen magától értetődő volt... ráhangolódni a Glamourra, ugyebár, letükrözni az aktuális karakteremet.
Különben a társaság jó volt, ellensúlyozva (mint mindig) az egészet, táncoltam jót, meg ilyenek.
Két freaky arccal futottam össze, egy szőke srác reagált rám ... furcsán ( pofámba bámul, meg arcokat vág, amiket nem voltam képes értelmezni, aztán meg a folyosón aszondja, szép meg kedves lány vagyok :muhaha: ) meg volt egy másik vmi török tanuló srác, aki felkért táncolni, aztán meg beszélgetett inkább, de magyarul ő alig, én meg nem akartam angolul (gonosz, önző izé vagyok, vatevör), és jött utánam, amikor feltűnően unatkoztam az egyik teremben, és leginkább mászkáltam volna, meg néztem volna az embereket. Nem értem, mert semmi közös téma, semmi az égvilágon, még a közös nyelv sem volt köztünk, ami miatt érdemes lett volna folytatnunk a társalgást. Végül visszamentem Latintáncosékhoz, és úgy tűnik, velük nem akart megismerkedni. Ja el is felejtettem, látva, h feltűnően utálom a partit, meg úgy általában mindent, javasolta, hogy menjünk hozzá inni :rotfl: . Addigra már csak röhögtem. Persze, tudomén, h nőt akart magának, de úgy egyáltalán... ennyire nem érdekelte a másik oldal visszajelzése (vagy annak teljes hiánya?). És még nekem volt lelkiismeretfurdalásom, h végül úgy koptattam le, h egyszerűen figyelmen kívül hagytam. Azon gondolkodom, ilyenkor meg kell mondani, hogy bocs, nem veled szeretnék szórakozni? :nemertem:

nah.

Nincsenek megjegyzések: