péntek, december 18

eeee, nincs egy közvetlemn főnököm és munkatársam ma. holnap én se leszek az irodában :D
ennek megvan az a bája, hogy probléma esetén vajmi keveset érek, mert semmit nem mondtak el, hogy mik a folyó ügyek, és, h pl a raktár kulcsa hol a pitliben van, nem is beszélve pár telepítőlemezről. Ihajj. Lennék én aktív ám, tulajdonképpen a hatékonyság lehetősége is felpezsdített, csak aztán... no, nincs lehetőség mégsem.

Lassan történhetne már valami, ja, persze, ma este keretjátékos megbeszélés, holnap főnixkarácsonyra próba, vasárnap meg maga a cucc, ajándékot kéne alkotnom addig.

Janie's got a gun. (avagy Inszéjn mesél CtL-t nekem.)Most érzem át igazán az Ars Magicában vázolt mesélési stílusnak a báját: amikor ugyanazt a világot több mesélővel. Már hallottam két NPC.mről (öt évvel a roueni események előtt), és már érzem a lehetőséget, h a karakterem majd megjelenjen Rouenben.

Iszonyat unalom van, a szokásos adatrögzítés egyedül még semmibb, pedig amúgy se sokat érzékelek a kollégákból... mindjárt nekilátok szöveget tanulni. Hozhattam volna könyvet.

Nincsenek megjegyzések: