szerda, december 2

ó, már szerda.

hétfőn voltam például a képzeletbeli helyen, másodszorra sikerült becsöngetni. van ott egy koboldfiú, aki nagyon nézős fajta, komolyan mondom, nem lepne meg, ha egyszer csak hegyes, szétálló fülekkel és zöld bőrrel látnánk viszont.
A földszinten nekünk kell ajtót nyitni, ha jön valaki és csönget. Meg van egy nő, aki azt hitte, odavalósiak vagyunk, és tudjuk kinek kell felkiabálni a galériára. Jöttek emberek sakkozni, köztük volt egy Sheldon-fejű ember is, furán néztek ránk, és hangsúlyozottan köszöntek el. Ja, ezen a helyen köszönnek egymásnak az emberek. És szerintem meg is jegyzik egymást.
A zene a fülem szerint az egyik régi rádió hangszórójából szólt.
Életértelme után vicces azt mesélni, ahogy a karakter ruhákat és sminkcuccot vásárol magának, és eltűnődni 1999 divatján. Például kifelejtettem az ezredvégi bóvlikat, pedig. Pedig már nincs egy hónap.Jézusom, 10 éve.

Ma este színészvizsga, tegnap este óta kapar a torkom, ó igen. Most a munkában szerencsére más világban vagyok, nem izgulok. Délután viszont.... én ettől félek. Namindegy, asszem, nem ma fizetem be a számlákat. Viszont .... elmehetek hamarabb. félegykor, ami azt jelenti, hogy egész sok időm van háromig. Haza minek, hamár elhoztam a jelmezemet.

Jut eszembe azt álmodtam, h Leguán szervez valami expedíciót, de amolyan Himalája megmászós dolgot, a többiek asszem Főnixesek voltak a csapatból, és én voltam a második ember a szervezésből. És persze utolsó pillanatban kezdtem összepakolni :S

Nincsenek megjegyzések: