hétfő, december 21

egy kicsit fáradt vagyok. első hétfő, hogy még nem kerítettem sort a szokásos hétfői jelentéseknek, mert eddig folyamatosan volt más dolgom is. Fura. Persze belefért volna, ha nem nézek mellette netet, de... de talán nem.

Tegnap volt főnikszkarácsony, a másodévesek szimpatikusak, az meg vicces, h majdnem mindannyian rövidhajúak. A karácsony maga elég kaotikus volt, besegítettem az éneklésekbe vezényléssel meg zeneindítással - persze, hogy nem csekkoltam a zudvariastól kapott cd-t jó lesz-e. Mondjuk már annak örültem, h meg tudtam mondani, h mikor melyik számot nyomja be a technikus, mert szemlátomást mindenkinek a saját műsorszáma volt a fontos. Hogy ez mennyire tud idegesíteni, btw. Ott áll a kicsik tanára, és magyarázza, hogy mennyire bonyolult az ő dolga, mert sok cd-je van, meg minden, és majd hatalmas szünetek lesznek emiatt - bmeg, ha ezen idegeskedsz, akkor írd ki egy cd-re, és amúgy is, észrevehetnéd, hogy nem csak a te gyerekeid műsora lesz... mindegy, legközelebb már ragaszkodom ahhoz, hogy megnézzük a zenét, esetleg megkérdezem, hogy véletlenül nem írja ki valaki egy cd-re az összes zenét. (És felmerült, h simán leszervezhetnénk mi is a műsort, és akkor Tanárúrnak annyi lenne a dolga, h szelektáljon, insturáljon, lebeszélje a terembérlést, neszédeket mondjon és a műsorösszeállítást ellenőrizze. Technikai beállást tudjuk irányítani, plakátot, műsortervet tudunk készíteni, konferálókat szintén... namindegy. majd jövőre megkérdem.)
Utána beültünk Csigába, amolyan félszociális hangulatban.

Különben szeretem ezt a... kórusvezetős, színjátszócsoportvezetős fílinget még mindig.Tanár nem lennék suliban, de érdeklődésközpontú csoportot azért jó érzés vezetni. Színitosz, ugyebár. Kár, h se időm, se energiám nincsen rá.

ömm.
mindjárt karácsony.

Nincsenek megjegyzések: