szerda, december 30

világvége hangulat? kicsit idegesít, hogy nem emlékszem az elmúlt éveim minden jobb pillanatára, illetve, hogy csak egy életnyi dolgot tudok egyszerre átélni. néha beleolvasok pár alternatív valóságba, és rájövök, mennyi mindenről lemaradtam.
a tények ellen mulatságos lázadni.

ugyan nem most lesz a matekosévtized vége, de nézzük, mit is csináltam eddig az ezredforduló óta.

érettségiztem. jártam egyetemre. ehh. lényegében egyetemre jártam ebben az évtizedben. van diplomám, és őszintén remélem, lesz színészvizsgám is végre.

emtétéztem és szerepjászottam. elhaladt mellettem egy csomó ember. furcsa, furcsa.

a világ megértéséhez... fogalmam sincsen. nem tudom, mivel tudok közelebb jutni. a mérnök-szak segített, a színészet segít, az rpg segít. információ. ősz udvar.
vagy csak érezni akarom a világot. nem csak. a viszonyok sajnos mindig ott lesznek., nincsen világértés az összefüggések nélkül.

Jövőre szeretnék intenzívebben embereket magam köré. (Magam köré, relatív. persze). Eleget pihentem.

Célok, vizek, hajók. Szélmalomharc a világ banalitása ellen? Igen.

Nincsenek megjegyzések: