kedd, március 9

egy kicsit rosszul vagyok. azon tűnődöm, menek-e klántalálkozóra (ó, ez olyan nosztalgikus, ezúttal toreador, na mit szóltok?), csak az a baj, h, ha megyek, akkor még maradnom édemes itt bent, az meg a rosszulétre nem jó - ha nem megyek, akkor meg elmennék időben haza. Hullámokban tör rám az émelygés. És folyamatosan fázom, de mondjuk nem hiszem, h lázas lennék, egyszerűen csak hideg van itt bent.
hangulatos a karakterem, ha mondjuk azonnal most lenne hattól akkor mennék.
namindegy, majd kitalálom.
--

azt álmodtam, h Tanárúrral vitatkozom, mi több, veszekszem - már nem tudom, mivel kapcsolatban, de nagyon határozottan magyaráztam neki, hogy miért rossz az, ami van. Megsértődött, én meg azon gondolkodtam, hogy ez miért olyan, mintha álmodnék, vagy Simseznék.
Az egyértelműen túl az is elgondolkodtatott, hogy mostanában megint szoktam ezt a fajta idegenséget érezni. Hogy mintha játszanék, és ez nem a valóság lenne... szürreális. Ma a meetingen pl. Akár egész nap itt az irodában. Mondjuk, annyiban jó, h nem halok meg idegességben és rettegésben, mert folyamatosan emberekkel kell kommunikálni, és így egészen egyszerű.

Nincsenek megjegyzések: